De specialisten van het Transport & Logistiek Evolutie Centrum
kunnen u helpen aan het getuigschrift voor de Vakbekwaamheid in de transport.
TLEC heeft jarenlange ervaring in het opleiden van chauffeurs tot transport ondernemer. Met hun hulp
kunnen zij zelfstandig ondernemer worden en daadwerkelijk investeren in hun
toekomst. Wanneer u bij TLEC aanklopt, weet u altijd precies waar u aan toe bent
en komt u nooit voor ongewenste verrassingen te staan.
Als het gaat om
het behalen van het getuigschrift Vakbekwaamheid in de transport kunt u nergens
beter terecht dan bij TLEC. Zij bieden optimale begeleiding. Het streven is om u
te laten slagen voor het examen en u de leerstof praktisch toe te laten passen.
Het zal u goed doen om te horen dat de organisatie niet diverse opleidingen in
één pakket aanbiedt. Dit zorgt enkel voor afleiding op de kernkracht. Daarom
werken we samen met diverse organisaties. Zo zijn ze groot geworden door klein
te blijven.
Wilt u precies weten hoe u via
TLEC uw Vakbekwaamheid Transport diploma behaalt? Kijk dan eens verder op de website www.tlec.nl en ontdek wat
wij allemaal voor u kunnen betekenen.
Bij TLEC haal je het ondernemersdiploma of vakdiploma voor het beroepsvervoer flexibel en zeker.
DE VAKBEKWAAMHEID IS AAN TE TONEN DOOR HET KUNNEN OVERLEGGEN VAN HET ZOGENAAMD GETUIGSCHRIFT BEROEPSGOEDERENVERVOER, WAARVOOR WIJ DE CURSUS ORGANISEREN. EN HET EXAMEN DOET BIJ CCV
Gaat de vergunningsplicht van 500 kg laadvermogen naar 0 kg laadvermogen in Nederland. In het sociaal akkoord 2013 heeft men dit opgenomen en aan de regering aangeboden. Dit zou dan gaan betekenen dat niet alleen de transportondernemer een vergunning nodig heeft, maar ook de koeriersbedrijven. Het kan dus verstandig zijn om nu al te zorgen voor je vakbekwaamheid transport ondernemer diploma.
De Stichting van de Arbeid is van mening dat verdere liberalisering van de Europese transportmarkt op dit moment ongewenst is en dat de Nederlandse regering dit in het kader van overleg over de cabotagewetgeving zou moeten betrekken. Er is een eenduidige interpretatie nodig van alle voor de transportsector relevante wet- en regelgeving, waaronder de cabotagewetgeving. De Stichting vraagt het kabinet de volgende punten te realiseren:
Om de naleving en handhaving van de specifiek voor de transportsector gel- den wet- en regelgeving te bevorderen, wordt de samenwerking tussen alle betrokken inspectiediensten, alsmede de Landelijke Eenheid van de Nationale Politie versterkt.
Bij de aanpak van schijnzelfstandigheid wordt de werkingssfeer van de Wet Wegvervoer Goederen (WWG) uitgebreid, waarbij het laadvermogen dat bepalend is voor de noodzaak van een vergunning wordt verlaagd van 500 naar 0 kg.
De Stichting van de Arbeid dringt aan op afspraken over minimale voorwaar- den waaraan uitzendbureaus moeten voldoen en waarop zij worden getoetst voorr de afgifte van een aanwijzingsbeschikking in het kader van de Wet Wegvervoer Goederen.